close

Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting

上星期天陽光普照(即曬死人),Millie又名肥Girl同Lucky仔两隻嘢未去到田以經熱到叫救命!

肥Girl的生命中只有’波波’和水! 她是正牌的’瀾玩精’,她經常為了玩而整傷隻腳!

咁我就:two weeks NO ball game!!

她就登大隻眼望着我像在問:洗唔洗two week 呀?three day 就得啦! 真比佢激死>**<

終有一天她真的會為”為波死為波亡,為波變了破蹄郎!”

Photobucket - Video and Image Hosting

肥Girl:我個袋靚唔靚呀?是Sau姨幫我縫製成的,多謝你Sau姨! 不過仍是不夠大,大隻D D 可放多些嘢食嘛!你哋都唔知道,D嘢不是全是我自己的,要同果個大帝Lucky對份! 鬼叫亞媽話我是Working Dog 呵!唉! 果個大帝就嘆囉!



Lucky仔:鬼叫我係最細果個呀!

肥Girl:你咪咁得戚,老哣時時話Last in first out!



Photobucket - Video and Image Hosting

看天氣一下子就咁熱,你睇Lucky仔條脷就快長到地!

Photobucket - Video and Image Hosting





arrow
arrow
    全站熱搜

    shar05 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()