close
Photobucket - Video and Image Hosting

最近英國派去海灣國家的兵隊又有傷亡!遲吓又要加派兵隊去!真怕有一天會連狗狗也要當兵去! 咁會點呢?我想肥Girl 同Lucky仔會……….



英國隊隊長點名大叫:Millie Lee?

肥Girl都feel到有些不祥的感覺,唔係好想咁答:到!

Photobucket - Video and Image Hosting



隊長又叫:Lucky Lee?

Lucky興高采烈傻下傻下’爛醒目咁’頭仰仰的答:到!

Photobucket - Video and Image Hosting



跟着隊長就話:你哋知唔知好快你哋要去當兵呀?不過首先你哋要去接受’軍訓’!

肥Girl就想咁咪冇波波玩點算呢!就問個隊長:隊長我可唔可以帶埋這個橙去呀?可以當波波玩嘛!

Photobucket - Video and Image Hosting





隊長就話: Millie Lee 你是 Welsh Springer Spaniel, 你的鼻子很靈敏,你應該是sniffing dog to sniff‘Bomb’ not ‘BALL!!

可是我家的肥Girl卻是一個真真正正的輯’波’犬而不是輯’Bomb’或輯毒犬呢!只要你問她:[你的波波在那兒?]她就會開動她的engine鼻到處去尋找!



另一邊廂的Lucky仔卻知道死啦”中招”了就頭低低問隊長:隊長唔去得唔得呀?我唔係好想去呢!我又唔夠高又唔夠大隻!

Photobucket - Video and Image Hosting

隊長就話:咁你頭先又爛醒咁大大聲叫’到’!

Lucky仔想喊的樣子叫着:媽媽救我呀!你要做件避彈衣才成!

Photobucket - Video and Image Hosting





arrow
arrow
    全站熱搜

    shar05 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()