close
Photobucket - Video and Image Hosting


好想吃芒果,我知道香港到處都係,但係英國就不會時時有又靚又香的芒果!


上星期去’亞差舖’(印度人開的雜貨店)想睇吓佢地有冇新鮮芒果賣,但仍未有貨!但我卻找到罐裝的芒果漿, 不如試吓啦!


每次我做親三隻蛋用8”模的蛋糕,效果總是”偏袒袒”的, 好似唔起咁!


見有咁多新鮮雞蛋,不如落重本用6隻蛋,但又唔想全部份量都double上,怕會好肥嘛! 加加減減D份量,有些亂理,幸好結果都不太差吧! 都好香的芒果和香蕉味!


Photobucket - Video and Image Hosting


當我正打算學”波子” 咁放條蕉係中間,但又在想個模是圓的,點樣放條蕉入去,而切開時件件都可看見條蕉的橫切面? 冇辦法為有下次轉用長形模試吓!咁今次就全部都切細拌入去,但我有放了些在表面的,點解全部都沉哂的? 只得一小塊在面?點解呢?有冇人可話我知!


同時我想知道點樣倒扣之後,個蛋糕唔會有一條條D印?


唉!人到中年才學"整包整餅",甚麽都慢過人,請各位多多教路!
arrow
arrow
    全站熱搜

    shar05 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()