Image hosting by Photobucket

你知道我是誰嗎?我不是毛毛蟲!我只是想自己在擦乾身上的毛而以!但比塊毛巾捲住,個頭唔出得離呀!Help!!




因為一直下着大雨,而我们已在田裡以經等了半小時,見大雨轉弱,一行三個(我,肥girl和Lucky)就”拿拿林”的走回家!回到家個個以經濕哂!立即幫它们冲個熱水涼,暖反個身,但Lucky立即走入個廳自己擦身唔等我幫佢!點知自己捲到條毛巾唔郁得!




肥girl見到就吠佢: 你搞セ鬼呀?變了條毛毛蟲咁!

Image hosting by Photobucket




而Lucky仔就喔喔的咸着: 唔係呀!係我出唔到離,快D幫吓我啦!




當我入到廳才見到咁得意, 就”拿拿林”影返張相先才救他啦!

Image hosting by Photobucket

Lucky仔:唉!舒服哂!

arrow
arrow
    全站熱搜

    shar05 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()