close
近日朋友給我一個新網址,土豆網

http://www.tudou.com/

可以看到一些HK TVB劇集電影/中國/日韓劇的!

其實我倆都很久沒有看HK TVB劇集,

一來沒有開無線台,太貴耶!

有收看免費的鳳凰衛視,

但都好少看!

看也是為學國語!和了解多些內地的情景!

大S上班沒時間看,放工回來都看本土電視和新聞!

而我早上上吓網,中午落田嫻嫻地兩三粒鈡!

回家後,又要跟肥girl& lucky 冲涼!

立即煮飯,

因我仍有接着下半塲要趕…就是跳舞!

Line Dancing (請按)

外,最近學多一個Scottish Dancing!

一星期兩三晚,所以都冇乜時間淨!



唯有週未才開塲睇吓D新港產片!

睇戲喎,更係要小食和啤酒,(可不是我喝)

Photobucket



Photobucket

再一次多謝 Linda (請按)!





不單止我倆喜愛肉干,

連亞細也唔執輸,拿拿林快手咬啖先!

亞細:我都好耐沒吃過肉干/肉鬆耶!真好味!







arrow
arrow
    全站熱搜

    shar05 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()