close
Photobucket - Video and Image Hosting



對於很多姊妹們,整一個靚靚唔縮又唔'爖底'!一定是easy job 啦!

對我卻難度好高呢!!烘焙是我的弱..弱点! 自小一直都沒接足過烘焙,只是近年才漸漸的有興趣,但仍對一些問題摸不著頭?

今次卻給自己一個驚! 一点都冇縮ヌ唔爖底,個底還靚靚嘅’藍梅蛋糕’!唔信你哋睇吓!

Photobucket - Video and Image Hosting

不過点解d藍梅沉哂係嗰底到嘅? 我以經係最後幾吓才加入藍梅架啦! 都係沉既!

其實這是我是第一次用’全蛋法’去做的蛋糕,!

次次都是’分蛋法’但就剛出炉就好靚,跟住縮吓縮吓縮到’偏撻撻’!好失敗!真慘!

原來全蛋法做的蛋糕是否冇咁易縮架,對嗎?

初次加埋啲 cream(又用唔夠cream打)在蛋糕上,醜醜哋,不過幾好味!

Photobucket - Video and Image Hosting

真要請你們多多指教吓我這個糊塗蟲! ^++++^

arrow
arrow
    全站熱搜

    shar05 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()