close
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket





Silly girl,who are you waiting for?







你哋咪以為她好醒!


肥girl她時常都咁死蠢,又糊塗,波又找不到!











PS:她老爸跟本就沒有從這greenhouse旁走過!










另一邊的Lucky仔,你搞乜鬼?


你唔係偷我的鷄來吃麻?


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


重話唔係,重食到嘴lam lam!



Lucky: 冤枉呀! 我做’食蕉’同in charge 塊田的,我要make sure 牠們沒有走過界,過了界我要趕牠們回去的! 這是我的工作!若不我又被扣糧架喇!


arrow
arrow
    全站熱搜

    shar05 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()