close
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

不單 曲記家有個敗家仔外,我家也有一個敗家仔!真係同病相連 唉!真慘!

Lucky仔他成日坐車都唔比錢,次次簽I Owe U!



上星期剛與肥girl同Lucky仔去獸医處,打每年的防疫針!

獸医也給牠們來個body & dental check!

獸医話肥girl very healthy! 體重保持三年不變,都是49磅!very good!



点知獸医話Lucky仔有蛀牙,要把它拔出! 費用£170!(hk $2550) 甚麼?!



你需要另外再預約,大清早把Lucky帶來,然後要給他打麻醉劑,到時可再仔細的check,見有蛀牙就會幫牠拔掉! 拔一隻與拔四隻同價,黄昏時份才帶他回去!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

回家後,他老爸知道了,就大叫:甚麼?£170拔隻牙,等我幫你拔好了!

我自己的牙卻連£10也不願意付呢!

你的是甚麼牙咁貴呀?

唉!你真係一個’敗家仔’!你剛剛才買了一枝洗頭水以經要£18!

我自己的卻有咁平得咁平,Buy One Get One Free更好!



昨天Lucky仔終於去了獸医處拔牙!

我黃昏時份去接他,我還以為他會好drowsy昏昏欲睡似的,

誰知一踏入獸医處以經聽到他好大聲的吠,似在叫:放我生來,我要馬麻,我要回家!



獸医對我說:他很好!

我說:這我知道,因我以經聽到他吠!



然後獸医給我一幅一口牙的圖形! 裡面有紅色的和藍色的!

紅色的有十隻,藍色的有三隻,那是甚麼意思?

原來紅色的是剛拔掉的,藍色的是以前未生出或missing的!

我大叫: 甚麼? 十隻? 那他還有牙剩嗎?



後來見到他儍吓儍吓’兩頭鍾’的樣子,好慘啊! 心就痛!

不過傻仔你今次you got your money worth!!低至爛! £170拔十隻牙!!算啦!唔係好敗家!哈哈!



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



看他翌日幾生猛! 一点都冇牙痛咁聲!

arrow
arrow
    全站熱搜

    shar05 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()