close
Photobucket - Video and Image Hosting

誰呀?是誰心慌慌?

之唔係肥Girl和Lucky仔囉!

之前提過英國的一個節日Guy Fawkles即Bonfire night >/u>每年的 十一月五号,但不是公眾假期!

很多人都会值着週末,從星期五晚已有人放煙花和炮,今晚更甚! 明晚是正日会更厲害!



我在後園聽到很多狗吠聲,牠們很驚慌,而那些主人為何不放牠們入屋呢! 可憐的狗狗們!可惡的主人! 放煙花和炮的人應去遠些離民居遠一点,令狗狗們不用那麼驚慌!



外面實在太恐怕啦!

又時突然其來的炮响一声都嚇親我,好似火炮就在自己後園爆一樣!


就連我Lucky仔和肥Girl樓上也不願上,因為樓上窗口看見煙花和炮bang bang 聲!



Photobucket - Video and Image Hosting



我在樓下廳處見牠們’囉囉攣’行又唔係,訓又唔咁,連尿尿都唔咁去,直到十一点多,靜吓來時,快快叫牠們尿尿走人,若不又怕十二点又bang 過!



Lucky見家姐上多幾級才咁上樓咋!



我叫牠們快啲去訓覺啦咪聽唔到囉!



轉眼我上到房時就見到她…他….各有各的攣入被堝裏!

Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting

有冇搞錯啊! 咁都得!



arrow
arrow
    全站熱搜

    shar05 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()