close
Photobucket - Video and Image Hosting

一定是有甚麼緊急突發事件啦!

不論是蝴蝶,蜜蜂和所有小飛飛都接到Order 齊齊來Meeting!

地點是花園’第二行左邊第三棵, 這一棵盛放Sedum 上,不要去錯地方知道嗎!



為了趕着’會晤’這個meeting,大頭蝦的我,卻忘了帶手机和錶,必須回家取回!

肥Girl & Lucky 仔: 唔係呀!又要行回去?已行了大半條街嚕啝!

Mum: 咁你哋喺到stay等我或慢慢走回去啦!



最後自己一支箭的冇等他們就跑回家取了手机,(因為我知道他們常故意的慢慢走回來) 鎖上後門,當我行近後園門時,心在想:究竟他們會在門後等我?還是中途两頭索吓索吓?更還是在原位定定的喺到等我呢?



你們猜猜?

.

.

.

.

.

.

哈哈!原來他們真係乖乖的原位等我! 究竟他們是乖還是懶唔願行?

Photobucket - Video and Image Hosting



Zoom近些看清楚他們搞乜鬼先!

Photobucket - Video and Image Hosting



看Lucky仔两頭索两頭望! 而Girl Girl就乖乖的望住屋企的後園門,我會幾時出離呢!

總括來講,他們都非常之Good Girl & Good Boy 啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    shar05 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()