close
Photobucket - Video and Image Hosting

近日愛上了自己做麵條,自看到 KiKi 家

這個食譜和做法,一直放在心裡有半年之多,沒有真正實行過!



直到某日,自己突然在想'今晚食セ餸?' 唉!真頭痛!



不如'的起心肝'的試做這'手打烏冬'喇! 



第一次是做湯烏冬,非常之好味,好味到忘了拍照! 

真後悔我為甚麼遲遲都唔去試搓這烏冬呢!



我搓面條,老公煮湯,两個人好快手就有得吃!



三天後’念念不忘’的又再做起來,今次用來炒,一樣好好味!



來一個近照吧! 靚唔靚呀!

Photobucket - Video and Image Hosting





但我有個問題?



点解我搓的烏冬不是白雪雪的,而是’黄黄哋’的面粉色!所以是面條唔係烏冬吧! 



究竟烏冬是否用特別的粉來做的呢? 



所以我都唔知稱這碟是’ 炒烏冬’還是’上海粗炒’!

两者有何分別?我絕不是一個食家,也很少接足或購買得到這類粉麵,所以我真的唔清楚分別在那?請各位多多指教! 

arrow
arrow
    全站熱搜

    shar05 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()