close
Photobucket - Video and Image Hosting

耐不耐我會為自己泡製一杯簡單的特飲!

好簡單是Advocaat 加雪碧或七喜!

今日整咗一杯Snow Ball. 俗稱’鷄蛋酒’.我不喜歡白酒或紅酒.更不喜歡啤酒!

我喜歡Mixer. 即用小小的份量(single).後加上大半杯的汽水!

其實我一年只飲三,四次架咋,不是天天或個個星期飲的!

只是突然心血來潮才會泡製一杯!



今天晚上見到大S開了罐啤酒,又開了罐Sprite’雪碧’溝入啤酒到,俗稱Shandy. 咁我突然想起好耐都冇飲Snow Ball喇! 就倒了約一個single(即25ml)加入雪碧(或七喜也可),攪攪佢,就会有好多泡泡架喇! 看泡泡多過酒加汔水!

Photobucket - Video and Image Hosting

味道顏色有如奶昔,但當然有酒味! 初飲者不要放咁多! 慢慢飲,飲完後個面会紅卜卜的!

在英國很多家庭也泡製這飲品給小朋友飲的! 真是不同文化的教育
arrow
arrow
    全站熱搜

    shar05 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()