close
Image hosting by Photobucket

早上天氣咁好!亜細早早以經霸頭位晒太陽,晒到成身’暖笠笠’! 我知他的新希望亦是舊希望因一直都冇實現過.就是可到後園晒太陽就好囉!!因果個’牙牙咋咋’的Lucky仔成日都唔比個大佬和家姐(黑妹)去遊花園囉!

言歸正傳帶大家遊吓我田園的’新希望’ 吧!All The New Grows. 咁就跟我哋一齊去田啦好嗎?到田了!

由邊處開始起好呢?不如由A-Z(英文的排名)開始比較容易!

A字開始: Asparagus露筍, 看見這小小的筍已蒲頭了

Image hosting by Photobucket



Image hosting by Photobucket

我足足等了三年,今年五六月终於有得食啦! 因為我是用種子種的,(可以用Crown[頭]種的不過貴D囉),我種嘢喜欢由種子或剪枝開始,我唔多喜欢賣現成花或盆哉的!由零開始要比較有耐性,見到它们一步步的改變,自己也學多和見多很多嘢!

點解要等三年?因為頭三年是露筍的成長期,在第三年可收割少量(我只吃了美味的一小碟).第四年以上才是真正的盛產期,但也只得4-6個星期而以! No wonder why 咁貴!

Broccoli Sprouting西蘭花

不過是sprouting果隻, 因爲它是perennial(年年生的),種三幾棵,可幾年都有得吃囉!

Image hosting by Photobucket

來两很近照,可看得清楚些!

Image hosting by Photobucket Image hosting by Photobucket


重有就是個posh架Birdbox, 隔離掛住的肥girl同Lucky仔 D毛毛,可比D雀仔囉去築巢, 暖D嘛!

Image hosting by Photobucket
重有一盆Bamboo
開始時只得两枝幼幼的竹枝,幾個月就咁大棵! 我總感覺到竹樹很有家鄉味!
Image hosting by Photobucket
太多了,下回再绩吧!
arrow
arrow
    全站熱搜

    shar05 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()