close
Photobucket - Video and Image Hosting

肥girl: ME?!各位姨姨,姐姐,我馬麻話我應改名為’肥金豬’! 似嗎?請為我平平理!



Photobucket - Video and Image Hosting



馬麻: 返港18天,回來後即磅磅她,看她有冇瘦了?她跟Lucky都 沒有瘦多少只是一磅而已! 三天後回復原狀! 真係在家千日好!好食好住!想点瞓就点瞓!



肥girl: 你都唔知,在狗洒店那段日子裡,無得跑咁多,又無得行咁多,連波波都無人跟我扔,幾慘!

連田都冇得去!真係無哂(人)生樂趣!

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

你哋都唔知;就算下雨去田都是我的樂趣!你哋話係咪!

Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting





arrow
arrow
    全站熱搜

    shar05 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()